Cadourile perfecte de pus sub brad

In fiecare an de Craciun se intampla acelasi lucru. Incerci sa te pui in papucii celor dragi din familie ca sa intuiesti cam ce anume si-ar dori sa primeasca drept cadou de Craciun din partea ta.

Cele mai fericite cazuri sunt cele in care avem in familie sau in apropierea noastra persoane hotarate care iti spun inainte ce anume isi doresc de la tine. Probabil sunt rare cazurile acestea. Si daca exista, din punctul meu de vedere, isi curma cu mana lor farmecul surprizelor de Craciu. Pentru ca nu mai este nicio surpriza.

Eu si familia mea am pastrat traditia inca de cand eram eu si fratele meu copii de a pune in ajunul Craciunului cadourile sub brad, urmand ca acestea sa fie desfacute doar in dimineata de Craciun. Bineinteles, cand eram mici stiam ca vine Mos Craciun si ne lasa rasplata pentru un an de cumintenie chiar sub bradutul aranjat cu manutele noastre. Frate-meu a aflat inaintea mea cum sta treaba si nu m-a lasat in “intuneric” prea multa vreme. Asa ca, de cand am inceput sa castigam banutii nostri, le facem cadouri parintilor si le asezam sub brad. Nici pana acum nu s-a pierdut emotia aceea de a te trezi in dimineata de Craciun curios si nici sentimentul ala de a fugi descult pana langa brad sa iti cauti cadoul destinat. Familia s-a mai largit intre timp, drept pentru care si numarul de cadouri. 

Acum stau si ma gandesc ca nu mai e mult timp pana in Ajun. A venit si zapada, motiv pentru care imi  amintesc si mai aprig de faptul ca am de pregatit niste cadouri pentru cei mai importanti oameni din viata mea.

Pentru mine, un cadou reusit este un cadou ales cu drag sau facut cu drag. Sunt mai multe principii dupa care ma ghidez atunci cand aleg cadouri, in general, nu doar de Craciun.Tot timpul cand aleg un cadou, ma gandesc in primul rand la ce anume mi-ar face mie placere sa primesc. Cu alte cuvinte, imi place sa daruiesc exact ce mi-as dori eu sa primesc si ce m-ar face extrem de fericita.

Cadoul perfect trebuie sa aiba si un continut frumos, dar si un exterior atragator. Conteaza si continutul, dar si prima impresie data de ambalaj. Cadoul perfect trebuie sa aiba utilitate, sa fie in pas cu moda, sa fie un lucru simplu, dar de efect. Pretul nu conteaza neaparat, dar pe timp de criza nu fac investitii majore in cadouri. Pot spune ca la capitolul acesta sunt cam egoista. Dar exista o multime de lucruri minunate de daruit la preturi accesibile pentru orice buzunar. Trebuie sa cauti mai mult si sa stii unde sa cauti.

Imi place mult sa daruiesc bijuterii pentru femei, iar in cazul barbatilor ceasuri. Nici esarfele sau fularele nu sunt prea multe niciodata, asa ca in lipsa de altceva mizez pe acestea. Seturi de manusi sau portofele sunt cadouri ce merg la ambele genuri.

Din punctul meu de vedere, un cadou complet trebuie sa contina si ceva dulce alaturi. Fie ca vorbim de o cutie de praline, o ciocolata, figurine de ciocolata sau alte dulciuri, cadoul ideal in perspectiva mea nu trebuie sa le omita.

Cel mai bun sfat la acest capitol este sa va lasati imaginatia sa zboare si sa va cultivati putin inspiratia. Exista o multime de site-uri cu idei exact pentru asa ceva. Un cadou perfect necesita atat investitii financiare (mai mari sau mai mici), cat si investitii de timp (mai mari!).

Daca totusi nu ai nici o idee referitor la ce cadou sa faci, desi ai petrecut mult timp reflectand asupra acestei sarcini, mai bine intreaba sincer persoanele carora vrei sa le faci cadou. Vor aprecia mai mult un cadou inspirat de ideile lor, decat un cadou luat la repezeala din lipsa de timp.

Multa inspiratie va doresc si spor la ambalat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu