In urma cu mai bine de 100 de ani, istoria modei intra pentru prima data in contact cu un nou concept. Inceputul anilor 1900 a insemnat pentru domeniul produselor de incaltaminte aparitia pantofilor sport, initial conceputi pentru baschet. Istoria ne arata ca primul pantof sport a fost creat in anul 1907, pentru jocul de baschet, de catre compania Spalding.
Primii pantofi sport pentru femei au aparut in anii 1930, si tot aceasta a fost si perioada in care incaltamintea sport, in general, a castigat popularitate si in randul oamenilor obisnuiti, nu numai a sportivilor, pentru care fusese creata intial. Astazi, oferta la capitolul pantofi sport dama este una din ce in ce mai variata, iar marile companii producatoare de echipament sportiv nu mai fac nicio discriminare de gen in ceea ce priveste lansarea de noi produse de incaltaminte. Femeile au la dispozitie zeci de modele din care sa aleaga, de la clasicii pantofi sport pentru alergat, la incaltaminte din ce in ce mai fashion, insa fara a-si pierde componenta sportiva si practica – acesta fiind de altfel si scopul pentru care au fost creati initial. Oferta in acest sens este una extrem de variata, fie ca vorbim despre magazine obisnuite sau despre magazine de haine online. Avantajul magazinelor virtuale este acela ca, in timp ce magazinele clasice ofera in general doar colectia din sezonul actual, magazinele online ofera in plus si produse din colectiile anterioare, la fel ca si produse cu discount.
Faptul ca nu necesita un spatiu real in care sa isi amplaseze produsele, reprezinta un avantaj pentru platformele online de vanzari, care pot avea in oferta un numar mai mare de produse, ceea ce de obicei le face mai atractive pentru cumparator. De asemenea, in general, pretul produselor vandute in online este mai mic decat pretul platit intr-un magazin.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu