Pe cine iubesti mai mult? Pe mama sau pe tata?

Intrebarea asta am urat-o mereu. Cand eram copila toata lumea ma intreba asta. Si raspundeam ce aveam pe suflet. Mai exact pe tata. Majoritatea copiilor cu lejeritatea, pe amandoi. Eu intotdeauna m-am inteles mai bine cu tata. Era mult mai calm, si nu se enerva aproape niciodata. Cu el mergeam la cumparaturi, cu el mergeam la sanius. Pana si in prima zi de scoala, tot cu tata am fost.
 
Mama a fost mereu mai impusiva si mai nervoasa din fire. Nu se poate bucura nici acum de lucrile marunte. Asa ca normal ca tata mi-a fost mult mai drag decat mama. Asta pe toata perioada copilariei si adolescentei mele. Astazi lucrurile s-au schimbat. Afectiunea mea fata de ei e egala. Fiindca acum nu ma mai impresioneaza tata daca iesim afara in parc cu copila impreuna. Mi-am dat seama ca are fixurile lui peste care nu poate trece. Adevarul e ca daca ma cert cu mama, ma lasa rece acea cearta. Insa cu tata e altfel. Tocmai fiindca el se cearta foarte rar si e super calculat. Insa atunci cand se enerveaza arunca niste cuvinte de nu le poti uita niciodata. Si pastreaza distanta un timp. Si doamne cat e de enervant. Trist e ca din acest punct de vedere seman cu el. Ne-am certat in urma cu ceva timp, si inca tot nu am revenit la normalitate. Ne vorbim doar pentru fetita, fiindca altfel nici astazi nu l-as fi iertat pentru ce mi-a zis.
 
Mai ales fiindca tata, nu stie sa-si ceara iertare. Bine nici mama. Si nu suport treaba asta. Mai frate, daca ai gresit, cere-ti iertare, ce-i asa de greu? Dar nu, la noi in familie se adopta tactica: nu s-a intamplat nimic. Si totul trece de la sine. In aparenta... Eu in casnicia mea nu fac din astea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu