Limbajul copiilor

Uneori mi-as dori tare mult sa pot intelege ce vorbesc copiii aia mici din parc. Copii ce mai mici bolborosesc. Cu siguranta ne-ar fi si noua mamelor mai usor  sa ne dam seama ce problema au, sau pur si simplu ce vor. Stiu ca la un moment dat, rulau la televizor niste desene animate cu niste bebelasi care vorbeau pe limba lor. Mi se parea interesant atunci  sa aud chestiile alea. Acum mi s-ar parea de-a dreptul magnific.
 
E uneori greu pentru o mama, sa isi vada pruncul plangand si sa nu stie de ce. Daca am intelege totusi limbajul lor, ne-ar fi mult mai usor sa stim de ce plang. Bineinteles ca in timp ajungem sa intelegem, insa abia dupa ce ne cunoastem bebelasii. Ca si cunoasterea plansului, uneori devine o adevarata arta pentru mama:). Stiu ce spun. Am trecut o data prin asta. Si urmeaza sa mai trec inca o data. Sper ca la fel de bine si usor ca si data trecuta.
 
Ar fi mult mai simplu, daca l-ai putea intreba pe bebe, daca ii e foame sau sete. Daca s-a saturat cu laptele matern sau vrea lapte praf. Sau si mai bine daca  e pregatit sa renunte la pampers. Ce-mi place mie sa visez la cai verzi pe pereti. Sunt perfect constienta ca lucrurile astea se intampla doar in filme, ori in desene animate, niciodata in viata reala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu