Femeile si masinile

Sunt sigura ca majoritatea femeilor au auzit reactiile barbatilor atunci cand le vad la volan. Eu ma enervez pe al meu mereu, cand il aud cu : asta sigur e femeie la volan!. Dar ce mai, un barbat nu poate sa dea chix la volan? Nu poate sa faca vreun accident? Numai o femeie?
 
Asta e unul dintre motivele principale pentru care nu vreau eu sa-mi fac scoala de sofer. Nu am chef sa aud toti imbecilii cum urla la mine daca ma blochez in trafic. Sau sa imi faca fel de fel de semne din trafic fiindca, nu am luat curba fix asa cum scrie la carte. S-a rugat tata de mine sa fac scoala cred ca un an de zile si am refuzat cu vehementa. Am vazut reactia barbatilor, atunci cand o femeie greseste la volan. Si nu vreau sa ma numar printre femeile alea injurate.
 
Mai stiu si ca sunt exceptii de la regula si ca sunt femei care poate conduc mult mai bine decat barbatii. Dar astea sunt raritati. Si nu prea se iau ele in gura cu barbatii. Isi vad de sofat si punct. Oricum astea mi se par cele mai tari femei. Mai ales daca stiu sa conduca si pe tocuri, sunt chiar de admirat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu