Recent, o rudă care a venit în vacanţă, din străinătate după mulţi ani acolo s-a hotărât să ne facă o vizită. Ca mulţi turişti europeni, ajunsă odată in capitală, a întâmpinat mici dificultăţi. La aeroport, odată pe sol românesc, s-a lovit de ospitalitatea taximetristilor mafioţi care i-au luat pe cursa până în centru, de doua ori preţul. Odată ajunsă în centru, la unul dintre acele hoteluri de patru stele, unde a insistat că vrea să locuiască ca să nu ne deranjeze, ştiind că are un card de fidelitate şi puncte pe acesta pe care voia să le folosească, s-a lovit de incapacitatea recepţionerei de a găsi rezervarea făcuta online datorita problemelor de reţea. După ce toate astea au fost rezolvate, a doua zi când ne-am întâlnit, mi-a mărturisit oarecum jenată că a stat de-a lungul timpului la hoteluri de două stele în Bucuresti, unde personalul era mai bine instruit şi camerele erau mai dichisite. Oare asta e percepţia tuturor străinilor asupra serviciilor hoteliere din “micul Paris”? Eu nu înteleg indiferenţa managerilor marilor hoteluri faţă de calitatea serviciilor, mai ales când preţul este unul premium şi clienţii nu sunt nişte amărâţi de studenţi, în căutare de distracţie ieftină. Nu au învăţat oare că, pentru a-şi fideliza clienţii, serviciile trebuie să fie ireproşabile? Nu e loc de jumătăţi de măsură atunci când pretinzi un preţ destul de piperat. Trebuie, ca manager, să te asiguri că nevoile celor care îţi calcă pragul, vor fi satisfacute şi că raportul calitate preţ va fi cel mai bun. De multe ori turiştii rămân socaţi când văd în camera unui hotel cu pretenţii şi renume, un televizor mic, care pe deasupra mai are şi o recepţie proastă. În mod sigur ai păţit acelaşi lucru şi tu, măcar o dată în viaţă. Să nu mai vorbesc de alte probleme cu care marile hoteluri se confruntă, cum ar fi : mirosul neplăcut din baie. Confortul şi serviciile oferite se numără printre cele mai importante calităţi pe care un hotel trebuie să le îndeplinească pentru ca un client să revină cu plăcere în acel loc şi să ofere şi altor persoane referinţe bune despre el.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu