Cum reactioneaza barbatii in fata bolilor?

 In urma cu putin timp fiica mea a facut varicela..Varicela asta! Urasc boala asta a copilariei. Am fost sunata sa merg la cresa dupa pitce, fiindca i-au iesit niste bubite. Evident am lasat totul balta si am fugit la cresa dupa ea. Urmatorul pas a fost sa-l sun pe mandrul meu sot si sa-i spun ca bombonica noastra are varicela. Nu mi-am imaginat ca se poate panica in halul ala/A inceput sa imi repete cred ca zilnic ca  si el va face, ca nu a facut , ca maica-sa l-a vaccinat impotriva varicelei. Stai putin, ma gandeam, si i-am si zis, nu e obligatoriu sa gandesti negativ din start. Ca au mai fost altii care au stat in preajma celor care aveau varicela si nu au luat birusul.Al meu, nu ca BAtman, Batman! In fiecare zi imi spunea ca si el va face.Perioada de incubatie e de doua saptamani aproximativ, si evident fiindca si-a dorit atat de mult sa ia boala asta a luat-o! Doamne ce-am mai ras!!! DA, stiu sunt rea! Pai spuneti si voi nu o merita? I-am tot zis nu e mai simplu sa te gandesti ca nu o vei lua? Si poate nu ar fi luat-o. Uneori conteaza mult si atitudinea pe care o ai fata de un anumit lucrur.
 
Mi-a facut zilile un calvar :))))). Adevarul e ca s-a umplut de bube, peste tot.Cred ca nu mai aveam loc sa pu un ac pe pielea lui. Nu asta a fost problema, neaparat ca vea multe bube. Ci ca s-a plans fetelor!Pai se plangea mai rau ca o muiere. L-am rugat sa nu se scarpine ca o sa faca mai rau. Intr-adevar nu a dormit vreo 2 nopti din cauza mancarimilor, apropae plangea, sarcaul, dar tot nu reuseam sa-l inteleg. Devenise irascibil, bosumflat, plictisit. I-am inteles plictiseala fiindca totusi sa stai 2 saptamni in casa pe o vreme absolut supbera, e mare lucru!

In fine, a trecut cumva si de asta, insa eu ma ajuns la concluzia ca un barbat nicodata nu va suporta durerile mai bine ca femeile. Tare mi-ar place sa vad un barbat, trecand pprin durerile facerii:))). Cred ca si-ar ruga moartea toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu