Emisiunile TV de azi

Nu cred ca mai exista vreo emisiune la TV, la care sa ma pot uita cu placere. Peste tot se promoveaza prostia, luxul si nesimtirea crasa. Nici macar emisuni pentru copii de calitatea nu mai exista. Undeva prin anii 90 daca nu ma insel, exista Abdracadabra, Arlechino, Tip Top MiniTop, Ba da, ba nu. Azi sincer nu imi vine nici una in minte.
Despe emisiuni de bine, nu as putea sa zic nimic. Adevarul e ca nu prea ai la ce sa te uiti. Pe televiziunea nationala nu ma uit deloc, fiindca mi se pare depasita, invechita. Cei de la antene, ataca mereu aria politica, cu predilectie o anumita persoana. Deja ma plictiseste subiectul lor! Iar asta cu Un show pacatos! mi se pare cea mai tembela emisiune de la tv. Au vrut si ei sa copieze un show fain de la americani, si l-au transformat in circ. Chiar nu cred ca e cazul sa vezi atatea tate la tv, si pitipoance, care se lauda cu cine s-a mai culcat sau de ce a divortat aia de ala. Iar prezentatorii sunt pe dinafara. Rad ca prostii si nu sunt in stare sa faca o emisiune normala. La fel si Acces Direct. Nici Happy Hour nu ii mai breaza oricum. Maruta ala, se crede interesant, mai face cate o fapta buna si dup-aia se lauda singur. Da, m-am uitat la Romanii au talent o perioada. Dar nu ma mai uit. Mi se pare ca unii dintre concurenti nu aveau ce cauta acolo. Nici editia asta nici cea de dinainte. Gigel Frone? Tudorel Popa? Really? Daca Gigel ala are talent eu  ma duc la manastire.
Si emisiuni din astea tampite mai sunt o gramada: Cu ochii in umbra, Pe banii parintilor, Schimb de mame, si inca cate si mai cate. Nici macar una dintre aceste emisiuni nu te invata nimic bun. Ci din contra. Banuiesc ca va amintiti de fazele alea grotesti cu Ioana Tufaru, nu? Pai mie imi venea sa sparg televizorul. Asa ca prefer sa ascult muzica sa sa ies afara decat sa ma uit la oricare dintre porcariile astea.
Sunt curioasa cand va aparea macar o emisuni inteligenta, din care sa avem ce invata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu