Busy…

Zilele astea nu prea am mai avut timp de blog.Defapt daca stau bine sa ma gandesc de abia am mai avut timp sa mai iau o pauza ,dar in fine…asta e partea a 2-a ).Motivul e urmatorul : Cum bine stiti,vacanta a sosit, sarbatorile pascale bat la usa si cum bine stiti toata lumea vrea sa termine treaba inainte de sarbatori.Cum la mine e cam gata am zis sa ma duc sa dau si eu o mana de ajutor bunicilor mei ,care sunt si ei in varsta si de abia mai pot sa faca treaba,aici ma refer la treaba de pe camp. Trebuia sa fac si eu ceva pentru ei .M-au crescut pana la 3 ani , au avut grija de mine, mi-au suportat toate mofturile si toate figurile copilaresti care le-am facut .Plus ca de fiecare data cand tata pleaca in cursa in tara bunica vine si sta cu mine si framiu .Partea asta nu prea imi place pentru ca as vrea sa stau singur dar asta nu se prea poate ca ai mei nu au incredere in mine ) :-j.Mi-a placut cat am stat la tara, chiar nu am mai fost de un car de timp (2 luni) si imi doream foarte mult sa ma duc.Imi prinde bine zic eu o mica iesire din oras , sa cunosc oameni noi si tipuri de oameni noi.Azi in autobuz ma gandeam la o chestie.Ieri cand am venit seara in oras pe autobuz erau 2 oameni de la tara ,cred ca mergeau in oras.In fine..:-j… . Cat am mers in autobuz am ras ca spartul.Stiti ca multi zic cateodata:”Wa …ai glume de taran!” …eee…uite eu vreau sa contrazic.As vrea eu sa am “glume de taran”.Stiti voi ,glumele alea care ti le zic toate in fata si care intr-un fel is destul de amuzante daca stii cum sa interpretezi .Chiar mi-a placut foarte mult …o sa mai fac iesiri de astea pe la tara …. .De abia astept Pastele, ma duc tot la bunici.De mic am facut Pastele la bunici la tara,mi se pare mult mult mult mai frumos decat asta din oras. Are aerul ala traditional si mie imi place la nebunie chestia asta ..:D…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu