Povestea uneia dintre cele mai cunoscute melodii

“Frozen” este filmul animat de care am auzit toti. Cea mai mare parte dintre noi l-am si vazut, si astfel fiecare ne-am format propria parere. Personal, acest film mi-a captat atentia si am ramas placut impresionata. Repertoriul muzical al acestui film are la baza melodia cunoscuta sub numele de “Let it go”. Odata, am observat la o gradinita ca majoritatea copiilor, in special fetele, il fredonau. Interpretata initial de cantareata Idina Menzel, cunoscuta melodie a devenit coloana sonora a filmului “Frozen”.

Ajungand un hit, mai multe vedete faimose incearca intr-un fel sa o modifice sau sa o imbunatateasca. Una dintre aceste vedete este Demi Lovato. O fata frumoasa, cu o voce uimitoare, Demi Lovato a inregistrat aceasta piesa. Alaturi de o intreaga echipa care o sprijina si o ajuta in cariera ei muzicala, a facut mici modificari acestei melodii punand-o pe un videoclip, ceea ce a facut ca melodia sa devina un hit difuzat pe toate posturile de radio. In videoclip apar imagini din casa vedetei in care s-a realizat videoclipul, impletite cu imagini care constituie filmul. Povestea hitului “Let it go” este descrisa in acest videoclip punand in ansamblu imaginea unui palat mare,, vechi si parasit. Vedeta apare aici inconjurata de instrumente muzicale, precum vioara si pianul. La inceput imaginile cu Demi prezentate in videoclip sunt alb-negru, exprimand tristetea si starile sufletesti ale personajelor animate. La final, la fel ca si in film, viata familiei regale devine din nou colorata, plina de fericire si iubire, incheind povetea cu un final fericit, Demi descopera frumosul albastru al fotoliilor vintage plasate in cadrul videoclipului.

Filmul merita vazut, la fel si videoclipul realizat de Demi Lovato, mai ales acum dupa ce ati aflat povestea din spatele cortinelor. In caz ca nu l-ati vizionat inca, va urez vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu