23 de motive pentru care sa nu te apuci de fumat

Zilele trecute ma gandeam ca ce-ar fi sa mai fumez si eu cate-o tigara ca parca mi-era dor. Am fumat vreo 12 ani si m-am lasat. Acum sincer mai pufai cate una mentolata, insa dupa o saptamana de pufaiala, am luat-o iar razna cu tusea si mi-am amintit de ce ma lasasem eu de un obicei atat de drag mie. Motivul: tusea tabacica pe care o aveam.

Totusi sunt mai multe motive pentru care trebuie sa te lasi de fumat si sa nu te apuci si nici sa nu incerci vreodata si ele sunt:
  1. sa nu incerci deoarece vei fi tentat sa continui
  2. sa te lasi de fumat pentru ca iti strica dintii
  3. fumatul iti afecteaza vedea
  4. fumatul iti da o transpiratie ciudata, mai puternica,
  5. fumatul iti formeaza un ten imbatranait
  6. fumatul iti afecteaza sanatatea mai din toate unghiurile,
  7. fumatul te face sa obosesti mai repede
  8. fumatul te face mai irascibil
  9. fumatul te face sa pierzi vremea
  10. fumatul iti da o stare de nevroza si de anxietate
  11. fumatul afecteaza viata viitorilor tai copii
  12. fumatul te slabeste emotional
  13. iti da un miros urat al gurii
  14. fumatul iti scurteaza numarul de zile
  15. fumatul iti ofera si cate-o boala grea la plamani sau la gat
  16. fumatul creeaza una spect ingalbenit al pielii, tern si imbatranit
  17. fumatul iti da o stare de uscaciune in gat
  18. fumatul iti schimba vocea
  19. iti da senzatia de corp strain in gat ceea ce te jeneaza foarte tare
  20. fumatul iti poate cauza si dureri la nivelul urechilor
  21. sa mai vorbim si de cancer?????
  22. fumatul scade posibilitatea de face bebelusi frumosi si zambareti deci provoaca impotentafumatul strica zangele in noi adica ataca si sistemul circulator sangvin
Asadar, daca mai ai vreun motiv sa fumezi, adauga-l aici si vezi daca se merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu