Underworld – seria fascinanta cu vampiri

Am inceput sa vad de mult timp seria Underworld si cu siguranta as putea-o cataloga ca fiind cea mai buna serie cu vampiri si cel mai bun fantasy ever. Primele trei parti au fost atat de captivante incat le-am privit ani la randul cel putin de cate doua ori pe an, fiecare, si le-am vazut chiar recent, desi primul film a aparut acum un deceniu. Imi pierd zile intregi la filme si la calculator asa ca nu e mare problema. Underworld face parte din seria filmelor pe care le vad inca cu placere, (iar aici intra si Matrix) si nu mi se par deplasate sau invechite, cum de pilda mi se pare acum Harry Potter.

Desi am avut dezamagirea mea si cu vampirii: Underworld – Awakening din 2012 m-a lasat cam rece. Dar totusi, merita aplauzele din inima pentru primele trei. Si imi sustin in continuare parerea ca este cel mai bun film cu vampiri din toate timpurile. Am mai vazut recent unul mai nou – Byzantium, care insa are alt miez de poveste. Dar in Underworld gasesti tot ce vrei: actiune, iubire, drama, suferinta, bucurie, sentimentul victoriei reale, spiritul de sacrificiu, fantezie si multe altele. Cred ca dupa al patrulea film din aceasta serie vor mai aparea macar doua, asa cum a aratat si finalul ultimului, insa sper ca vor fi mai bine lucrate si nu date asa pe banda rulanta, doar pentru a oferi un fir povestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu