Zilele de nastere

La noi in familie exista intotdeauna o ruda din asta, care stie toate zilele de nastere a intreg arborelui genealogic. Eu stiu cand e ziua fiicei mele, a sotului si a lui tata. In rest pas. Ca mereu uit. Mereu incurc ziua de nastere a mamei si a fratelui. Ce sa fac, daca nu am memorie de elefant. Insa ruda asta a noastra, nu doar ca tine minte zilele de nastere, dar le mai tine minte si pe alea onomastice. Ma, ma lasi? Numai asta imi mai lipsea mie, sa imi incarc memoria cu toate zilele de nastere ale neamurilor.
Pai unde as ajunge asa. Ca tata are 7 frati. Toti au copii. Mama are 4 frati care si astia au copii, iar copiii au si ei copii. Nu cred ca as retine nici unu la suta din zilele de nastere. Oricum mama are grija sa imi aminteasca de faptul ca e ziua verisoarei x.  O sun repede ii urez un simplu la multi ani si gata. Ce atata tinere de minte? Insa persoana asta care tine minte tot, dar tot, a sunat-o la un moment dat pe mama cu reprosuri ca e nush ce zi de sfant si mama nu a sunat-o. Ce mama? Nimeni din familia noastra nu a sunat-o sa-i zica un amarat de la multi ani. Asa si? Ai murit cumva din asta? Din cate se vede nu. Doar ca de atunci mama nu a mai uitat sa o sune nici de ziua de nastere, si nici de onomastica. Nici pe ea, si nici pe vreun alt membru al familiei.
Eu inca uit. Si probabil o sa uit in fiecare an. Am lucruri mai bune de facut decat sa tin minte zile de nastere. Si oricum mie mi-e indiferent daca ma suna o persoana de ziua mea, sau toate rudele posibile si imposibile. Nu fac mare caz din asta, fiindca are cine sa-mi spuna la multi ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu