Retelele de socializare; pro si contra

Retelele de socializare ne-au acaparat cam jumatate din viata noua, astia mai tineri. Bine, exista si exceptii, tot mai numeroase din ce-am observat, in care adulti si oameni in toata firea pierd o groaza de vreme pe Facebook, Twitter sau alte mijloce de comunicare online. Si pentru ce? Oricine isi poate da seama ca daca ai un cont pe reletele de socializare utilizate de majoritatea oamenilor este un mare plus.

Pe langa beneficiile evidente, cele de socializare, acest cont ajuta si la dezvoltarea profesionala, la gasirea job-urilor, a evenimentelor interesante, a localurilor si tot asa. Deci asta-i bine. Dar ce avantaje se pot obtine daca stai toata ziua cu ochii-n monitor sau smartphone doar ca sa vezi ce-au mai facut ‘prietenii’ aia super plictisitori sau colegi de la gradinita pe care i-ai gasit pe Facebook cine stie cum? Ideea e ca aproape toti oamenii au in lista de prieteni cateva persoane cel putin pe care fie nu le suporta, fie le sunt indiferente. Iar postarile acelor persoane pot ajunge sa umple news feed-ul cuiva extrem de repede si spun asta din proprie experienta! Retelele de socializare dau dependenta. Si nu oricum, ci intr-un mod crud si de cele mai multe ori nici nu realizam ca ne-am ‘infectat’ cu virusul asta. Oricat de multa nevoie am avea sa vorbim cu cineva, inainte sa punem degetul pe aplicatia de facebook, mai bine ar fi sa sunam persoana respectiva.

Recunosc ca si eu mai am de lucrat aici, e chiar dificil sa te abtii de la un lucru cand nici nu realiezi ca-l faci la fel de mult ca cei pe care-i critici. Dar este posibil totusi! Timpul este pretios iar eu sunt datoare fata de mine in primul rand sa ma bucur de fiecare clipa, nu sa ma enervez cand vad cine stie ce prostii pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu