Sefa

Noua mea sefa, doamna Lucretia, tinu neaparat sa-mi stringa mina in semn de apreciere si respect pentru activitatea mea exemplara, pe care o desfasuram la firma. Avea o mina grasuta, dolofana, rece ca gheata, cum nu mai intilnisem pina atunci. Cei mai vechi in firma spuneau ca din cauza miinilor ei reci schimbase vreo cinci barbati (cine naiba sta linga un sloi de gheata!), avind si faima de femeie frigida, pe deasupra, cu toate ca nu-i displaceau barbatii, eu fiind printre ultimii care nu-i trecuse prin pat.

Dupa stringere aceea de mina, intirziata intentionat, mi-am dat seama ca-mi venise si mie rindul. Se intimpla intr-o seara, cind ramasesem peste program, ca sa termin o lucrare. Ea venise in control (cum facea uneori!) si paru multumita ca ma gaseste la ora aceea acolo, singur. Ma felicitase din nou (in timp ce-i bestelea pe ceilalti), ma sarutase pe gura si nu ezitase sa-mi bage mina in pantaloni si sa ma apuce de penis. Pe linga faptul ca gestul ei ma luase prin surprinere, contactul dintre mina ei rece si obiectul distinctiei mele masculine (care ar fi trebuit sa produca si niste efecte!) fusese invers proportional cu scopul urmarit, acesta micsorindu-se in loc sa creasca. Cum femeia cunostea chestiunea in detaliu, imi bagase fortat mina la sinii ei, ba chiar si prin alte parti, dar nimic nu reusise sa schimbe situatia, motiv pentru care am mers la barul de peste drum si am baut cite o bere.

La despartire, sefa m-a rugat sa nu vorbesc cu nimeni despre cele intimplate, promitindu-mi o crestere de salariu si, poate, o noapte mai reusita decit cea prin care tocmai trecusem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu