Cat de mult iti place tara noastra?

 Mie imi place mult tara noastra. Are de toate, munti, dealuri, vai, mare, campie. De toate, pentru toti.  Doar ca noi, ca de obicei, nu prea stim, sa ne bucuram de ea. Si nici sa ne valorificam bogatiile. La mare, mergem in fiecare an, dar tot ne plangem de conditii. La munte, la fel.  Delta, care din punctul meu de vedere e o comoara, nu e valorificata suficient de mult. Nu se pot bucura turistii de ea asa cum ar trebui. E frumos oricum sa stii ca Printul Charles iti face reclama tarii. Ce e mai frumos, decat atat? Ce reclama mai frumoasa decat asta mai avem nevoie?

Stim cu totii ca muntele e frumos, atat vara cat si iarna. Vara e mult mai racoare, la munte decat la mare. Si aerul e mai curat. Parca si viata o vezi altfel la munte. Daca in oras simti ca nu mai ai aer sa respiri din cauza caldurii, la munte esti mai relaxat. Verdele e verde, si daca chiar ai chef sa vezi si zapada in toiul verii, poti merge in varf de munte, si iata ca ai iarna in miezul verii :). La mare, recunosc ca nu am fost niciodata. Insa, nu stiu daca mi-ar placea sa merg. Atat amar de oameni, la mare, pe plaja. Parca nu m-as putea bucura de plaja. Sa stau mereu cu ochii pe telefon, pe poseta, sau mai stiu eu pe ce. As merge la mare, doar ca sa ma balacesc in apa. Atat. Si probabil m-as scalda noaptea. Asta chiar as vrea s-o fac. Oricum cred ca nu prea e nimeni pe plaja. Sau oricum, cu siguranta nu sunt la fel de multi ca in timpul zilei. Tara noastra, are si o multime de traditii, care sunt pastrate in unele zone. Stiu ca in Maramures, e tare frumos! Cine ajunge acolo, se va simti pe alte meleaguri. Tinutele localnicilor, mancarea lor, obiceiurile lor. Cu siguranta, vor ramane, cu amintiri tare frumoase, si isi vor mai dori sa se intoarca. Eu, sunt tare mandra de tara noastra, si oriunde voi ajunge am sa vorbesc cu mandrie despre ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu