Anunturi la mica publicitate

La noi in localitate exista ziare pentru mica publicitate. In aceste ziare, exista si o rubrica speciala pentru cei care isi cauta perechea. Ai mei cumparau acest ziar pe vremea cand voiau sa-si cumpere alt apartament. Si il mai citeam si eu din cand in cand. Mai mult din curiozitate. Tot cintindu-l asa, m-am gandit oare cum ar fi sa dau si eu un anunt la mica publicitate.          

Impreuna cu o colega de liceu, ne-am hotarat sa ne cautam sufletul pereche, intr-un astfel de ziar. :)))). Ce sa-i faci? Fiecare am facut prostii la viata noastra…. Am cuparat ziarul si am scris fiecare cate o descriere. Nu i-am spus decat mamei. Si nici nu raspundeam mesajelor, ci le ridicam de la redactie. Am luat chestia asta, mai mult in joaca. Nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca cineva chiar raspunde la prostiile alea. A aparut si anuntul si am asteptat. Stiu ca unui tip i-am cerut sa ne intalnim intr-o anumita zona si sa aiba un trandafir in mana. Am fost la intalnire, la ora stabilita, dar el nu aparuse. Am aflat ulterior de la o vecina ca a fost acolo, dar in alta saptamana. Vecina aflase de la mama despre treaba asta. Daca va intrebati cum stia doamna asta de prostia mea.

Nu imi mai amintesc cum, dar am cunoscut prin anuntul acela pe cineva. Am iesit cu el la intalnire, dar mi-am dat seama repede ce urmarea. I-am zis ca plec la tara pe timpul verii, si ca nu ne mai puteam vedea. Atunci m-am lecuit de asa ceva. Niciodata nu m-a mai interesat sa-mi caut perechea prin ziare sau pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu