Examenul auto este alcatuit din proba teoretica si proba practica. Prima presupune rezolvarea corecta a 22 de intrebari din totalul de 26 dupa ce candidatul a invatat si inteles partea de legislatie. Este foarte important ca invatatul sa nu fie unul mecanic.
Daca cursantul alege calea cea mai usoara prin care raspunde direct la chestionare, greseste, se corecteaza si continua tot asa, bazandu-se pe faptul ca la exemen va avea noroc si va nimeri minimul de intrebari, efectele acestui stil de invatare se vor vedeam mai tarziu in trafic. Poate aceasta este principala cauza pentru care din ce in ce mai multi tineri, cu permisul proaspat obtinut, provoaca accidente. Exista vreo solutie? Raspunsul este da. Ideea nu este sa retinem esentialul, asa cum se practica, ci sa ne structuram informatia intr-un mod in care o putem intelege. Un alt sfat in acest sens este sa accesati site-ul celor de la dprciv unde puteti gasi legislatia intr-un format mai aerisit, mai usor de urmarit. Invatarea va deveni mai usoara, mai acesibila, iar pregatirea pentru examen va fi una temeinica. Asta va va asigura si o viata de sofer fara prea multe evenimente neplacute.
Examenul practic presupune sustinerea unuei probe de condus timp de 20 minute in care cursantul are dreptul sa comita maxim doua greseli, potrivit celor de la drpciv. Inainte de examen exista partea de pregatire practica ce consta in efectuarea orelor de condus sub supravegherea unui instructor. Numarul de ore de condus este diferit in functie de categoria de permis: pentru categoria A si B- 30 de ore, pentru categoria C- 54 de ore si pentru categoria CE- 14 ore. In aceste ore de pregatire se urmareste ca elevul sa deprinda manevrele pentru conducerea , sa invete functiile masinii si modul in care ar trebui sa execute viraje, parcari, garari, intoarceri.
Cei care dau examenul auto pentru caregoria B vor fi asistati de un politist care va sta in scaunul din dreapta, si un alt elev care va sta in spate pentru a se asigura corectitudinea. Politistul va va cere sa executati diferite manevre cum ar fi: parcarea laterala, parcarea cu fata, garare etc .
Pentru a fi convins ca examenul practic nu va reprezenta nici o piedica pentru dumneavostra ar trebui sa luati in considerare cateva aspecte: sa va odihniti in noaptea dinaintea examenului, sa luati parte la toate orele de pregatire, si eventual sa luati lectii in plus in caz ca nu va simtiti sigur, sa ascultati cu atentie indicatiile si cerintele politistului si sa nu intrati in panica in cazul in care ati facut o greseala.
Daca cursantul alege calea cea mai usoara prin care raspunde direct la chestionare, greseste, se corecteaza si continua tot asa, bazandu-se pe faptul ca la exemen va avea noroc si va nimeri minimul de intrebari, efectele acestui stil de invatare se vor vedeam mai tarziu in trafic. Poate aceasta este principala cauza pentru care din ce in ce mai multi tineri, cu permisul proaspat obtinut, provoaca accidente. Exista vreo solutie? Raspunsul este da. Ideea nu este sa retinem esentialul, asa cum se practica, ci sa ne structuram informatia intr-un mod in care o putem intelege. Un alt sfat in acest sens este sa accesati site-ul celor de la dprciv unde puteti gasi legislatia intr-un format mai aerisit, mai usor de urmarit. Invatarea va deveni mai usoara, mai acesibila, iar pregatirea pentru examen va fi una temeinica. Asta va va asigura si o viata de sofer fara prea multe evenimente neplacute.
Examenul practic presupune sustinerea unuei probe de condus timp de 20 minute in care cursantul are dreptul sa comita maxim doua greseli, potrivit celor de la drpciv. Inainte de examen exista partea de pregatire practica ce consta in efectuarea orelor de condus sub supravegherea unui instructor. Numarul de ore de condus este diferit in functie de categoria de permis: pentru categoria A si B- 30 de ore, pentru categoria C- 54 de ore si pentru categoria CE- 14 ore. In aceste ore de pregatire se urmareste ca elevul sa deprinda manevrele pentru conducerea , sa invete functiile masinii si modul in care ar trebui sa execute viraje, parcari, garari, intoarceri.
Cei care dau examenul auto pentru caregoria B vor fi asistati de un politist care va sta in scaunul din dreapta, si un alt elev care va sta in spate pentru a se asigura corectitudinea. Politistul va va cere sa executati diferite manevre cum ar fi: parcarea laterala, parcarea cu fata, garare etc .
Pentru a fi convins ca examenul practic nu va reprezenta nici o piedica pentru dumneavostra ar trebui sa luati in considerare cateva aspecte: sa va odihniti in noaptea dinaintea examenului, sa luati parte la toate orele de pregatire, si eventual sa luati lectii in plus in caz ca nu va simtiti sigur, sa ascultati cu atentie indicatiile si cerintele politistului si sa nu intrati in panica in cazul in care ati facut o greseala.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu