Daca esti nou intreprinzaror pe internet, esti proprietarul unui magazin online sau pur si simplu doresti ca blogul tau sa fie printre cele mai cunoscute din www, atunci cu siguranta ai nevoie de servicii de promovare web de calitate.
Ai observat probabil ca si mine, ca ori de cate ori apelezi la un anume motor de cautare, spre exemplu Google sau Bing, rezultatele par sa ti se dezvaluie intr-o anume “ ierarhie”, in functie si de relevanta desigur. Statisticile spun ( si sincer nu stiu daca era nevoie de statistici pentru dovada, pentru ca si TU apesi click aproape intotdeauna pe unul din primele 3 rezultate, si stii asta!) ca majoritataea internautilor apeleaza la primele rezultate afisate! Ce face asta posibil? O unealta excelenta de promovare online si anume “ SEO” sau “ Search Engine Optimiztion”! Ce trebuie sa-ntelegem de la bun inceput, este ca un motor de cautare, din pacate nu poate fi si…uman. Rezulta ca de obicei designurile de calitate si imaginile sunt ignorate in favoarea textului! Google foloseste unealta “Googlebot” de exemplu. Astfel “stie” intotdeauna descrierea corecta si exacta a fiecarei pagini web! De unde alegi insa, cand ai nevoie de promovare web? Piata este saturata de oferte bineinteles! Sa nu uitam totusi ca marketingul online este pana la urma…..marketing, deci nu trebuie sa fii un specialist IT ca sa ai cateva notiuni elementare despre publicitate. Cum internetul este viitorul, este imperativ , in opinia mea sa apelezi la servicii de promovare web daca tintesti sus, indiferent daca reprezinti un magazin online, prestezi diverse servicii sau vrei pur si simplu sa fii” citit” si sa generezi trafic! Revenind, la cine apelezi?
Ei bine, in momentul in care alegi compania care se va ocupa de campaniile tale SEO, ar fi de dorit sa te informezi si/sau , mai interesant, daca te vei ocupa personal de asta, iata cateva sugestii si sfaturi importante:
-fereste-te de “textele si link-urile ascunse” si anume “colorand” textul asemanator cu background-ul paginii, si facand “flood” cu anumite cuvinte cheie;
- nu incarca pagini ale caror cuvinte cheie sunt irelevante pentru continut; nu conteaza cate cautari are un cuvant cheie intr-o anumita perioada de timp, daca titlul si continutul nu se potrivesc, nu vei fi relevant in cautarile pentru continutul resprectiv;
Ai observat probabil ca si mine, ca ori de cate ori apelezi la un anume motor de cautare, spre exemplu Google sau Bing, rezultatele par sa ti se dezvaluie intr-o anume “ ierarhie”, in functie si de relevanta desigur. Statisticile spun ( si sincer nu stiu daca era nevoie de statistici pentru dovada, pentru ca si TU apesi click aproape intotdeauna pe unul din primele 3 rezultate, si stii asta!) ca majoritataea internautilor apeleaza la primele rezultate afisate! Ce face asta posibil? O unealta excelenta de promovare online si anume “ SEO” sau “ Search Engine Optimiztion”! Ce trebuie sa-ntelegem de la bun inceput, este ca un motor de cautare, din pacate nu poate fi si…uman. Rezulta ca de obicei designurile de calitate si imaginile sunt ignorate in favoarea textului! Google foloseste unealta “Googlebot” de exemplu. Astfel “stie” intotdeauna descrierea corecta si exacta a fiecarei pagini web! De unde alegi insa, cand ai nevoie de promovare web? Piata este saturata de oferte bineinteles! Sa nu uitam totusi ca marketingul online este pana la urma…..marketing, deci nu trebuie sa fii un specialist IT ca sa ai cateva notiuni elementare despre publicitate. Cum internetul este viitorul, este imperativ , in opinia mea sa apelezi la servicii de promovare web daca tintesti sus, indiferent daca reprezinti un magazin online, prestezi diverse servicii sau vrei pur si simplu sa fii” citit” si sa generezi trafic! Revenind, la cine apelezi?
Ei bine, in momentul in care alegi compania care se va ocupa de campaniile tale SEO, ar fi de dorit sa te informezi si/sau , mai interesant, daca te vei ocupa personal de asta, iata cateva sugestii si sfaturi importante:
-fereste-te de “textele si link-urile ascunse” si anume “colorand” textul asemanator cu background-ul paginii, si facand “flood” cu anumite cuvinte cheie;
- nu incarca pagini ale caror cuvinte cheie sunt irelevante pentru continut; nu conteaza cate cautari are un cuvant cheie intr-o anumita perioada de timp, daca titlul si continutul nu se potrivesc, nu vei fi relevant in cautarile pentru continutul resprectiv;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu