Telefon de senzatie

Am cumparat un telefon de senzatie de la magazin. In primul rand pentru ca se afla la pretul accesibil de un milion si are o cartela care are credit pe 3 luni. In acest fel, este extrem de buna, pentru ca iti scoti pretul telefonului numai din pretul cartelei deja incarcate si ai ocazia de a folosi un telefon performant, pe care theoretic l-ai luat gratis daca socotesti si pretul cartelei.

Este ceva de vis, sa ai un telefon la 0 lei si este ca si cum ai fi platit doar pentru cartela reincarcata pe 3 luni in avans. Mi-a parut bine sa beneficiez de oferta si sa am un telefon dragut in buzunar fara a face mare cheltuiala. Totul este extrem de bine cand se termina cu bine, pentru ca toti prietenii din cercul meu de prieteni au fost impresionati de micutul si elegantul telefon pe care mi l-am cumparat si mi-a placut ca si prietenii au fost interesati sa obtina o oferta asemanatoare.

Mai am un telefon fitos de la tata, un Samsung Galaxy Young, dar acesta il tin doar pentru anumite ocazii in care vreau sa impresionez sau sa ies in evidenta cu un telefon modern, de ultima fita, care pare ca imi confera un alt statul pentru cei care sunt interesati de bunuri materiale si ii judeca pe cei din jur in functie de lucrurile pe care le detin, banii din buzunar si hainele pe care le poarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu