Schimbari in fotbal

Dupa ce fratii Becali au fost acuzati si arestati, era de asteptat sa apara numeroase zvonuri. Unul dintre acestea este ca mai multi jucatori pe care acesti impresari ii detineau, ar dori sa renunte pentru ca altcineva sa ii reprezinte. Dinamovistul Rotariu a decis sa fie cel care ia initiativa si sa plece. Stelistul Florin Gardos a anuntat, printr-o postare pe o retea de socializare, ca cel care va prelua afacereea fratilor Becali este Cristi Chivu.

,,Nu obisnuiesc sa comentez prea mult subiecte aparute in presa pe facebook, dar s-a facut cam mult “tam tam” si trebuie sa lamuresc lucrurile. In primul rand nu am cerut niciun fel de document de la club, nici nu prea se practica din cate stiu eu poate doar in cazul judecatorilor aflati pe final de contract (nu e cazul meu, mai am aproape 3 ani jumate de contract), sau in cazul jucatorilor care nu mai sunt doriti de club (din nou nu cred ca e cazul). In legatura cu situatia “manageriala”, nu am refuzat colaborarea cu Pietro Chiodi, dimpotriva am avut o discutie cu el si cu Cristi Chivu acum 3 saptamani si am decis sa colaborez cu ei”, scrie fundasul Stelei in postarea de pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu