Cat de des mergem la medic?

Sunt curioasa cat de des mergeti voi la medic. Ma refer daca asteptati pana va macina durerea, sau mergeti din timp. Mie mi-e frica de medici, fiindca in principiu e greu sa-ti gasesti un medic compatibil. Pentru mine, medicul trebuie sa fie serios, sa nu fie repezit si sa isi respecte pacientul. Prin urmare e greu de gasit asa ceva. Norocul vostru celor care l-ati gasit.
 
Eu intotdeauna ajung la medic pe ultima suta de metri. In special la dentist, fiindca am ororare de astia. Desi ma doare maseaua de mor si abia dorm din cauza durerii, prefer s-o trag asa decat sa merg la medic. Da, stiu nu e ok, insa ce pot face daca mi-e o frica teribila de dentisti? Cand intr-un final ajung la dentist, nu ma mai doare nimic si normal ca nu mai stau. La medicul de familie merg, ca nu am ce face. Daca am nevoie de un concediu medical sau de o reteta neaparat trebuie sa merg la medicul de familie. Medicul anterior era o femeie extraordinara. Mereu imi explica ce am exact, pe limbajul meu si nu in termeni medicali. Plus ca niciodata nu ma lasa sa astept daca ma trimitea la un alt cabinet. Ma baga in fata, norocoasa de mine.  In rest nu am prea umblat la medici. Aa am mai fost la un moment dat la noi in Policlinica si atunci am avut norocul sa dau peste o doamna doctor minunata. Desi m-a operat, nu am simtit nimic, a vorbit tot timpul cu mine. Sunt curioasa daca acuma mai gasesti astfel de medici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu